Velkommen til vår blogg..
Vi er en småbarns familie på 4 , som kjøpte oss hus i sommer. Huset er fra 1970-tallet, og vi er i full gang med å totalrenovere. Blir spennende å se resultater :)

tirsdag 22. november 2011

Mitt første innlegg...

Det var i høst vi bestemte oss for å begynne å blogge. Jeg har ikke vært noen aktiv blogger før, men siden jeg nå er i permisjon og har litt tid til overs, var det på tide å opprette en oppussings blogg. Vi er kommet godt i gang med oppussingen og kan allerede se store forandringer som er kjekt å kunne se tilbake til. Heldigvis har vi tatt masse bilder underveis som jeg etterhvert vil ligge ut. Det jeg gleder meg mest til er selvfølgelig den store innrednings jobben. Vi har valgt å selge de gamle møblene, så alt vil bli nytt i det nye huset. Ekstra gøy å innrede da. Det blir såå spennende med en ny stil. Så nå er faktisk det nye spisebordet, sofaen og masse annet klart til levering... Venter bare på at ting skal bli ferdig i huset så jeg kan slå meg løs. Jeg har selvfølgelig masse gøye planer på lur, men jeg må også tenke praktiske,smarte og barnevennelige løsninger. Målet er jo å skape et trygt og godt hjem til jentene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar